2011-12-07

2011年12月07日 - ! ~

Vaknade av att Lotta ringde mig.
Vi planerade lite om morgondagen, då vi ska ses. =)
Pratade även om lite annat som jag behövde få ur mig..
Skönt att någon förstår mig.
Finns inte så många som gör det.. för vad är vänner egentligen?
De säger att de finns där för en.. men när man behöver dem som mest
så finns dom inte där för en.. de säger bara "finns" av nyfikenhet och vill
helt enkelt bara veta vad som hänt eller vad saker nu gäller.
Så trött på falska vänner!
Men finns vänner som bryr sig också, men har en känsla av att det faktiskt är
jag som drar mig ifrån dem och inte vill snacka.
Det är inte så att de ska ta det personligt, utan jag gör bara det "omedvetet".
Har fått ett återfall, den sociala Emma börjar nu bli den gamla Emma
som skjuter bort de människorna som verkligen bryr sig.
Förlåt!. Men allt är inte okej med mig just nu.
Jag ska tänka positivt, låta saker ta sin tid så att inget blir fel.
Har hamnat i en svacka där jag har mycket att stå i..
Nog om det..

Fick precis i mig lite tea, ska snart diska och sedan fixa mig.
Idag kommer lillebror Timmie hit en runda, trevligt! ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥