2011-12-01

2011年11月29日 - After Cinema ~

Efter bion i Tisdags så hann jag inte längre än innanför min ytterdörr
då jag fick ett sms från finast som ville att jag skulle komma.
Jag gav Celine och Panda mat, packade ner lite saker jag behövde.
Sen gick jag hem till han.
Vi kollade på TV.
På tv:n gick det ett program som heter Karatefylla.. har inte sätt det förr men
det var ett helt wierd program.
Gottade oss med lite popcorn med. =)
Sen var det läggdags för att jag skulle upp tidigt och till praktiken dagen efter. ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥