2011-12-04

2011年12月04日 - Goodnight! ~

Såg inte ett spår av Tusse. ;/
Min granne hade sätt honom i fredags utanför mitt så han borde
vara här i trakten!
Har precis tagit mig en dusch och ska leta upp mitt resebevis inför i morgon.
Ska till tandläkaren och kolla tänderna om de är på plats och om det
är aktuellt att ta bort tandställningen om 2 veckor som det är sagt.
Om 16 dagar ska den bort! =) Wiiie! ~
Ska bli så skönt efter att ha haft den i 2,5 år!
Kommer att ha sjukt fina tänder och ska nog sätta dit ett tandsmycke med sen! =)
Blir nice! ~
Nu ska jag fixa mig lite sen dra ner till stan och umgås med G.
Godnatt ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥