2011-12-09

2011年12月09日 - ! ~

Vaknade vid halv 11. Kom inte i säng förrens kl 2 i natt.
Så låg jag och spelade ett spel på mobilen som jag fastnade vid i någon timme.
Helt plötsligt var klockan halv 4!
Hade fått ett sms vid 5-tiden så jag ringde upp den personen så fort
jag vaknade för att jag var orolig.. men det är okej med henne, hoppas jag.
Ska ringa en annan också och se hur den mår, hatar när mina närmsta mår dåligt..
sen känns det jobbigt ibland när jag inte kan hjälpa. =(

Måste snart till doktorn och kolla mig, får jobbiga låsningar i mitt ben
som gör ont som bara den! Blir tokig..
Nåja, nu ska jag ta mig en kopp tea sen ska jag fixa mig.
Får helt enkelt se vad denna dagen har att erbjuda.. jag vägrar att sitta hemma ensam ikväll!
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥