2011-12-10

2011年12月10日 - Utgång och Vita lögner.. ~

Ja, jag drog en vit lögn!
Jag var inte i Malmö igår..
men det finns en anledning till att jag drog den vita lögnen men det var tyvärr
så att inte många fattade det och blev sura.
Asså, vad spelar det för roll om vart jag spenderar min fredagskväll?
Varför ska alla veta? Räcker med att de man litar på får veta.
Ingen mening att tala om saker för folk längre, för folk blir så sura,
sen kan de inte hålla det för sig själva och måste berätta det för 100 andra.
Sen förstår jag mig inte på om någon säger att en annan sagt det ena och det andra,
varför förmedla? Har inte alla en egen talan så att de kan tala om själva.
Jag drog lögnen för att det var viktigt för mig, för jag pallade inte massa folk
igår sen fick det inte komma ut i fel människors händer. Därför drog jag lögnen.
Men blev dock anklagad för att jag ljuger en massa och att ingen tror mig längre.
Men så är det inte, drar vita lögner ibland för att skydda mig själv
alla drar någon liten vit lögn ibland och det förstår jag att man gör. 
Man är inte dum och dålig människa för det.
Behövde vara ego igår för min egen säkerhet.
Nog om det.. behövde bara skriva det för att jag fick ens aldrig förklara för folk igår
om varför jag sa som jag sa.. de avbröt bara och sa att de "inte hade tid".
Tro vad ni vill, men ta reda på fakta innan ni dömmer! Jag ber er.

Drog till Zandra igår, vi skulle ha en gameingnight men fick ett ryck när
vi lyssnade på musik och fick för oss att dricka lite.
Bror Daniel kom också.
Blev utgång på Puls, var där ca 2 timmar.
Helt seriöst så är det inte så kul att gå ut i denna staden längre.
Samma folk som man träffar på ute, samma musik, samma dricka,
samma äckliga dofter (svett och r'v, rent ut sagt!).. ja allt ser lika dant ut varje gång.
Det bästa är att ta några vänner och sätta sig på den lugnaste pubben i stan
och dricka, lyssna på musik och bara snacka.
Var på pubben PC en stund först innan vi skulle in på Puls, men det var ingen vidare.
Var ju trevligt först, sen kom den in ett par sliskiga killar som sa: "Inga pattlisor här inte"
så fort de kom innanför dörren.
Förstår inte varför folk går ut för att ragga upp någon att sätta på ?
Roligare att umgås med vänner och ta det lugnt.
Träffade i alla fall något kul folk som man bara snackade med.
Gick hem till Zandra och sov för att det var så blåsigt ute så jag ville inte gå hem,
lite långt kanske.

Har precis tagit mig en dusch och lagt på en ansiktsmask.
Var ett tag sedan jag gjorde det så det var riktigt mysigt =)
Ska ta mig en kopp tea och sätta mig och spela lite MSAFacebook nu.
Sen ska jag fixa mig.
Är bjuden på en fest ikväll och ett LAN, men vet ej ännu vart jag ska ta mig ikväll.
Vill helst ta det lugnt. Hade inte varit fel att umgås med finaste G ikväll~


Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥