2011-12-05

Vad hände?

Varför hör du inte av dig längre?
Trodde att vi skulle fortsätta att vara vänner efter allt vi har gått
igenom, även om det fanns stunder då vi inte borde ha kontakt efteråt.
Efter att ha haft starka band i 1 år, ett förhållande och även
bott under samma tak i 19 veckor känns det konstigt att bara kasta
bort vänskap. Jag vet att jag inte varit snäll alla gånger.
Men man lär sig av sina misstag, vi har lärt oss av varandra, varför ska vi kasta bort allt?
Kasta bort våran vänskap?
Vänskap betyder mycket, och jag fattar inte vad som hände.
Du hör knappt av dig längre, det är jag som får ta kontakt med dig varje gång.
Hör inte ett ljud ifrån dig längre.
Är jag en sådan "vrickad" människa så att jag inte är nått speciellt att känna
eller pratas vid med längre?
Nej, det är jag inte. Vi har ju pratat ut om allt, förlåtit varandra.
Var bara någon vecka sedan jag hörde av dig, tror jag?
Men då var det jag som tog kontakt med dig, eller hur?
Upp till dig också att höra av dig om du inte vill att våran kontakt ska dö ut helt..
man är inte bara en om saker.. utan 2. Men det kanske du inte förstår?
Är det mest min uppgift att höra av mig bara för att det var mest jag
som var knepig när det hände något?
Nej, du svarar ju knappt inte om jag hör av mig, så varför skulle jag bry mig
om att höra av mig nu?
Jo, för att jag vill inte kasta bort det vi byggde upp och lärde av varandra.
Jag vill behålla våran vänskap! Vad vill du?
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥