2011-12-08

2011年12月08日 - cold ~

Det är så kallt i min lägenhet!
Har tänt ljus, gjort en kopp tea och tagit på mig mina mjukisbyxor.
Saknas bara kärleken i mitt liv just nu.. 
Hittar inte min One piece, för det är stökigt i min garderob.. förvånade?
Nej inte alls!? Även om jag städar den så är det stökigt i den igen efter 2 dagar ^_^
Har för liten garderob helt enkelt, det är det negativa med min lägenhet..
och att det är så kallt! =/
Får ringa till bovärden i morgon om jag vaknar tidigt.
Hittade massa usb i ett skåp här hemma, 5 stycken.. fråga mig inte varför jag har så många. ^_^
Ska se över vad det ligger på dem. Kan hitta något kul!
Efter det ska jag ta mig tid till att fixa mitt R4-card till mitt Nintendo DSi som har slutat
att fungera av en konstig anledning.
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥