2011-12-13

2011年12月13日 - ! ~

Hoppsan! Vad länge man sov idag, var vaken vid 8 när Zandra drog till jobbet
men jag råkade somna om, jag var ju så trött och orkade inte ens hålla ögonen öppna.
Gick och la mig strax efter tre i natt och låg och läste en stund, så det är kanske inte
så konstigt att jag sov så länge.
Skulle egentligen göra tre ärenden idag, men jag känner det att jag har inte tid till det.
Så jag gör bara två. - Försäkringskassan och boka upp ett möte med en handläggare.

Nu först blir det frukost och MSA, sen ska jag fixa mig och gå ner på stan!
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥