2011-12-01

Twilight breaking dawn, Part 1 (2011) ~

Först vill jag bara be om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Har inte haft så mycket tid och lust för bloggen denna veckan.

I Tisdags var jag på bio med Lotta, vi såg Twilight breaking dawn part 1.
Den var bra och spännande. Slutet var så spännande så man blev riktigt
sugen på att se part 2 direkt, men tyvärr får vi vänta till nästa år på den.
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge? Haha.
Jag tänker inte säga mer om filmen för då blir ni kanske lite sura på mig
om ni inte har hunnit se den ännu.
Så ni får helt enkelt se filmen själva så slipper jag förstöra! =)
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥