2011-12-18

2011年12月18日 - Sunday ~

Godmorgon eller godmiddag!
Idag är det söndag.. vart tog helgen i vägen?
Tiden går alldeles för fort ibland.
Så vad händer idag då?
För mig blir det en lugn söndag.. jag befinner mig fortfarande hos Zandra.
Ska dra hem lite senare och ska då slå in Julklapparna som är köpta,
de ända julklapparna jag ska köpa i år?
Sen ska jag duscha och slå på en film tror jag.
I morgon är det måndag och ska iväg.
Har något inbokat hela veckan nästan, i alla fall måndag - torsdag.
Idag är det den fjärde advent föresten! 6 kvar dagar till julafton.
Nu ska jag fixa middag!
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥