2011-12-16

2011年12月16日 - Goodnight! ~

Kom precis hem. Inte varit hemma på 2 dagar ungefär. 
Möttes av en stor hög men post innanför dörren och en upp-och-nervänd lägenhet..
som Celine har busat och stökat! ^_^

Har inte uppdaterat bloggen sedan i Tisdags såg jag nu också.
Sorry, men har så mycket man vill göra nu innan jul och mycket som måste fixas!
Har sovit hos Zandra Måndag till Tisdag.
Tisdag kväll drog jag hem till G och umgicks med honom.
Onsdags umgicks jag med G hela dagen, vi var på Måns' dagis och kollade på
deras luciatåg, så söta var dem! =)
I Onsdags vaknade jag utav att min chef ringde och ville att jag skulle komma
inom, vilken jag gjorde idag.
Var först på ett möte kvart över 11, sen drog jag till min praktikplats och lunchade.
Självklart bjöd de dit mig exakt den dagen då de hade ärtsoppa och pannkakor,
just bara för att jag är helt galen i pannkakor! ;)
Var inom Ronnebyhus idag med och satte upp mig för ett lägenhetsbyte, 
så hoppas att man blir kontaktad och att det blir flytt snart! =)
Nu ikväll har jag varit hos syster Lindha och varit barnvakt, gosat en mycket trött Leila

Ska ta min keliga kattbebis och krypa ner nu, hon kan verkligen inte sluta klänga.
Pussas gör hon också! Hon har saknat mig. Well.. goodnight!~ 


Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥