2011-12-16

2011年12月16日 - ! ~


Gah! Idioter till att väcka mig nu. 
Vaknade utav att några (barn) sprang i trappen och drog i brevlådan.
Sedan när började barn lämna ut hyresavierna??
Hyran har höjts med 56 kr med, yeah!!~
Har inte fått en blund inatt.
Celine har lärt sig att hoppa upp på diskbänken inatt.. ;0
Hade velat sova mer för jag var hemma ganska sent och jag var riktigt trött.
Jag var ute och rände hela dagen igår..
gjorde ärenden och var barnvakt, inte konstigt att jag är trött nu då?
Ska ta en Cappuccino till frukost istället för Tea så att jag piggnar till.
Sedan blir det till att ringa ett samtal, bada Celine (för att hon stinker ~!!) och städa.
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥