2011-12-17

2011年12月17日 - My friday.. ~

Blev utgång igår. Kvällen blev lyckad tycker jag.
Det var sjukt mycket folk ute igår, mer än vad det brukar.
Träffade trevliga människor ute.
Hade riktigt kul på det trånga dansgolvet.
Hittade en kille som dansade roligt så jag dansade med honom,
bara för skojs skull. Haha
Han liknade en av mina geek-idoler CurtisParadis lite.. ^_^
Roligt var det och jag kunde inte sluta att skratta.
Var hemma kl 4 och steg upp kl 6 i morse för att jag skulle tvätta mellan kl 7 - 11.
Var inte många timmars sömn jag fick så jag somnade när jag kom hem efter
att jag hade fyllt på den fjärde maskinen.
Drömde en riktigt skum dröm. Fattar inte varför jag drömde just den.
Det var en bildröm. Jag hade en bilverkstad och körde bil för att jag skulle fly..
Drömtydaren säger: 
BIL: Bildrömmar är besläktade med bagage-drömmar - du vill uppnå en förändring, 
men här rör det sig om yttre förändringar. Själv köra: ett gräl är förestående.


Verkar som den drömmens betydelse inte var så bra??

När jag blev klar med tvätten i morse packade jag mina saker och drog hem till Zandra.
Vi åkte till Maxi för att handla och panta burkar.
Var inom Lindhas också och åt mat, Kyckling med ris och beanässås! Gott!

Kom precis hem till Zandra, och jag kände att jag var tvungen att uppdatera bloggen.
Har inte uppdaterat så speciellt mycket de senaste dagarna.

Ska rensa min laptop på lite filer nu sen ska jag nog spela lite! =)
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥