2011-12-22

2011年12月22日 - Thursday ~

Kom precis hem. Har varit på praktikplatsen och hälsat på.
Fick med mig en liten julklapp hem med =)
Sitter just nu och inväntar mina småbröder, Joakim och Timmie.
Vi ska fira lill-jul.
Ska fika när de kommer, sen ska vi gå ner till stan för att det ska vara lite
julstämning där med parad och raketer, mysigt!
Vi ska äta jultallrik också, byta julklappar. =)
Troligtvis så blir det till att de sover över hemma hos mig
och åker hem igen i morgon förmiddag.
Ser fram emot detta.
Jag kommer troligtvis inte uppdatera mer idag, så kika in i morgon istället :3
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥