2011-12-01

2011年11月30日 - AF ~

I onsdags var jag med ena chefen på möte på Arbetsförmedlingen.
Planerade vad vi skulle göra fram över med allt.
Kan säga det att detta är min sista vecka på praktiken i år,
sen ska jag tillbaka dit efter nyår och kan då få en anställning(?)
Mer om mötet kan jag tyvärr inte berätta för att det är lite privat just nu.
Fick både handläggaren och chefen att gråta.. btw.
Men det ska nog gå bra, tänka positivt.

Efter Arbetsförmedlingen drog jag hem till Zandra en runda på en kopp kaffe
och sockerbullar ^_^ lite "tjej"-snack på det med! Perfekt!
Vi var också på Maxi och handlade.
När jag kom hem smsade G mig och frågade om han fick komma hem till mig.
Så umgicks med han resten av kvällen.
Mysigt! ~ 



Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥