2011-12-21

2011年12月21日 - Wednesday ~

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på hela dagen men jag har haft fullt upp.
Åkte in till tandläkaren i Karlskrona för att hämta min natt-tandställning.
Lindha var också i Karlskrona, vi gick en runda i affärerna och stannade upp
för att fika lite, men det var alldeles för mycket folk och det fanns inga lediga platser.
Så vi tog Mc donald's istället.. hah.. känner mig tjock nu, har ätit på Mc donald's 3 gånger
denna veckan ^_^
Usch, snacka om att man har lite ångest nu..
Får gå ut och springa eller nått.

Handlade de sista julklapparna idag med. Så ska bara planera vad jag
ska ha på mig på julafton, men jag tror jag vet =)
Vi var hemma i Ronneby igen kl 17, följde med Lindha hem på en kopp kaffe.
Kl 18 mötte jag upp Lotta i butiken, hjälpte henne med stängningen.
Vi delade på en Pizza med.. ja.. snacka om massa fett! :O
Efter vi hade ätit Pizza åkte vi till ishallen i Kallinge för att kolla på Hockey.
Det var Krif som spelade mot Malmö Kryptonics.
Krif vann stort över Malmö kryptonics! ;)

Jag började frysa, blev rastlös och otålig den sista perioden de spelade.
Ville bara hem, har ju varit iväg hela dagen så hade bråttom hem till Celine
och betala lite räkningar och så.

Nu är jag hemma i alla fall, har gjort klart allt, även gjort mig i ordning för sängdags!
Ska upp lagom tidigt i morgon för att jag har tänkt dra bort till praktiken,
skulle egentligen ha dragit dit i måndags, men det får bli i morgon bitti.
Saknar ju mina små metisar! ;)
Ser ingen idé till att starta en film ikväll, så jag kryper ner direkt istället.
Godnatt! ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥