2011-12-09

2011年12月09日 - Goodnight! ~

Har nästan försökt i 1 timmie med det sablans R4-kortet!! Blir galen.
Provat det mesta, även rengjort "goldfinger" men nej.. det funkar inte!
Jag börjar bli trött också..
För tror ni inte att jag råkade ta mobilen och stoppa in kortet i istället för i mitt DS?
Jo! Trött som bara den nu.
Får försöka i morgon igen. Ska ta mig en sista kopp tea och sedan göra mig
i ordning för att krypa ner i sängen och läsa..


Det spelar ingen roll vad jag gör när du verken ser eller hör!..
Godnatt! ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥