2011-12-04

2011年12月04日 - Sunday! - Andra Advent ~

Vaknade upp bredvid finaste.
Mobilen ringde kort efter att jag hade vaknat, det var Claes.
Tusses (Pandas) förra ägare, han ville prata med mig om Tusses försvinnande.
Han har letat mycket och har nu fixat lappar som vi ska hänga upp.
Jag tog några som jag ska hänga upp.
Hoppas att han kommer hem snart och att han mår bra just nu.
Jag har tänkt att gå ut och kolla efter honom nu ikväll.
Så har tänkt gå alldeles strax. Så att jag hinner hem sedan i vettig tid
för att jag ska upp i tid i morgon bitti.
Uppdaterar sen!
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥