2011-12-19

2011年12月19日 - Monday ~

Godmiddag!
Ny vecka nu och nya händelser. Har inbokat mycket denna veckan..
eller mycket och mycket.. men mer än vad jag brukar ha när jag är ledig.
Sov länge idag, skulle egentligen ha varit på min praktikplats idag och lunchat
men blev inte så, kom i säng sent i natt och behövde mina timmar så att jag blir
helt utvilad.
Idag mår jag inte så särskilt bra av någon konstig anledning.
Jag hinner knappt med vad som händer i mitt liv just nu med mina vänner
och familj, jobbigt att bara tänka på allt och att det händer en massa på en och samma gång.
Alla är deppiga nu innan jul känns det som och jag klarar inte av att se eller höra det.
Kan inte någon sprida lite positiv energi åtminstone ?
Allt är antagligen som det är för att det är mörka tider nu, kallt och det är mörkt
ute redan klockan tre på dagen.
Längtar tills i morgon, för då ska det äntligen ske!
Jag slippa det jag har fått stå ut med i 2,5 år! Happy!~ :D
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥