2011-12-19

2011年12月19日 - Home ~

Nu är jag hemma.
Satt nyss i tv-soffan med fotbad och en kopp tea, mysigt!~
Har vikt tvätten som jag tvättade i lördags.
Skönt att jag gjorde det snabbt denna gången, istället för att låta det ligga ovikt i ett
par dagar till som jag brukar ;) Haha, skönt att ha det gjort.
Celine klänger på mig hela tiden, mitt gos!
Har riktigt måndags-mys just nu =)

Ska snart göra mig i ordning och krypa ner i sängen, kika film.
I morgon blir det Karlskrona. Äntligen! ~
2 and a half men på tv:n ^_^
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥