2011-12-20

2011年12月20日 - Finally! ~

Kom hem för en stund sedan.
Har varit i Karlskrona. Tog bort min tandställning idag, så det känns riktigt skönt
nu men ovant efter att man har haft den i ett och ett halvt år!
Kerstin var med mig i Karlskrona, efter tandläkaren var vi på Mc Donald's och åt =)
Tog bussen hem 16:00.
Var inom affären och handlade mjölk.

Nu sitter jag hemma i min OnePiece och fryser.
Ska fixa lite varm choklad och kolla på tv nu.
(och tänka på allt, allt som händer i mitt liv just nu.....)
Chu ~

Bjuder på denna oseriösa bild, DERP FACE! ^^
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥