2011-12-10

Hair~!

På bilden ovan ser ni med och utan hårförlängning.
Åt vänster med hårförlängning.
Mitt egna hår har vuxit en bra bit sedan jag klippte mig för en evighet sedan ;)
Men har ändå inte nått min drömlängd på håret.
Måste skaffa ny hårförlängning som jag sagt tidigare, för denna är så sliten.
Kan ni se på bilden.
Den har blivit kortare och tunnare, men har ju haft den i 8 månader ungefär.
Så det behövs verkligen att införskaffa sig nytt hår. =)
Borde egentligen byta var tredje eller sjätte månad kanske?
Men denna hårförlängningen duger att ha detta året ut i alla fall, sen så är det dags! :3
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥