2012-02-03

2012年02月03日 - ! ~

It is fridaaaaay!

Denna veckan gick fort, känns som om jag hade helg precis.
Dagarna bara flyger iväg och jag hinner knappt med ;)
Var uppstigen vid 10-tiden idag.
Började min morgon med en dusch och en kopp teaDet bästa som finns på morgonen!!


Sitter nu och surfar runt lite på Facebook.. såg något som verkligen slog mig något
konstigt i tanken och som sårar mig. Jag förstår inte.. Det kanske var för mycket begärt?
Det är inget jag hade bett om, det bara "råkade" bli så.. jag var för snäll och jag fick
falska förhoppningar.. och jag har bestämt mig nu för att inte sätta mig själv i
denna jobbiga situationen igen! .. >Saknar dig Gabriel.. men jag är trött på att du behandlar mig såhär< !!

Ska strax starta lite go musik och fixa mig. Sedan blir det till att dra ner till stan och träffa Lotta.
Ikväll står det fest på schemat!
Hörs senare!
Chu~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥