2012-02-21

2012年02月21日 - !~

Vaknade vid 11 idag utvilad och pigg! :3
Hade fått ett sms av bästa Angie. Hon hade skickat sms:et för flera timmar sedan
då jag låg och sov. ^_^ Hon hade frågat om hon och Matchaz kunde komma över.
Men det behövdes inte nu. De kommer senare ikväll till mig och hälsar på. Trevligt!  \(^o^)/
Jag har precis tagit mig en kopp tea och sitter nu och spelar mina favoritspel
Facebook, det har blivit till en vana att jag gör det varje morgon och kväll
innan jag ska gå och lägga mig. ^_^
Ska iallfall fortsätta att ta det lugnt denna timmen sedan ska jag göra mig 
i ordning och dra ut på ett ärende!
Uppdaterar senare
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥