2012-02-06

2012年02月06日 - ! ~

Vilken härlig morgon!
Det är måndag och jag vaknar kl 9 med ett leende på läpparna.
Detta är för att jag tog mig tid för en gångs skull att krypa ner i vettig tid
och för när jag vaknade så hade jag fått en ny "like" på min blogg via Facebook!
Sånt här gör mig glad. :D
Jag har bloggat i 3 år minst men aldrig så jätte seriöst så att jag skrivit något inlägg varje dag
utan jag har tagit bloggpauser och jag skaffade denna nya bloggen i mitten av November
förra året. Då försvann tyvärr hälften av mina prenumeranter på Bloglovin'
och hälften av mina dagliga läsare/besökare. Lite mer än hälften av mina läsare via min
bloggsida på Facebook försvann också.
Detta tycker jag är lite tråkigt, men tycker ändå att det är kul att se att några kommit tillbaka
och några nya har kommit. Men som sagt, jag bloggar främst för min egen skull, men det är
alltid kul att få läsare, ju mer desto bättre, och då kan jag börja tänka på er mina kära läsare
och göra tävlingar m.m! =)
Så om ni vill så glöm inte att följa mina blogg via:
Follow Nanaki Kaw Nanaki Kaw ナンシー ~ ❤ Nanaki Kaw ナンシー ~ ❤

Nåja, nu blir det duschen, sedan frukost och fix.
Ska möta upp "K" i stan klockan elva!
Hörs senare.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥