2012-02-01

2012年02月01日 - Sha!~

Hej allihopa!
Idag är det den första Februari, jag kan inte fatta att det redan har gått 
en månad på detta året.
Tiden går ju så himla snabbt! ^_^ och jag börjar bli gammal. Hah.
Förlåt för att jag inte uppdaterade så mycket igår.. sorry sorry!
Men jag var social med lite folk igår.
Först var jag med Mario, hade trevligt. Var och åt Pizza.
Träffade syster Lindha en runda också. Vi var inne på Willys och handlade lite.
Haha, jag var lite pinsam..
Skulle köpa en banan, så trodde Lindha att jag menade att hon skulle köpa..
Och detta sa jag i samma veva som en afrikan råkade gå förbi mig..
Kan misstolkas.. för afrikaner har stora penisar ^_^
Såg ganska roligt ut att jag gick runt med leopardmönstrade tights och en banan i handen..
typ Hej djungel! ;)
Nästan alla man gick förbi kollade på mig i alla fall.

Följde med Lindha hem till henne. Hon lagade mat och jag satt vid hennes dator
och camade med "E". Haha, sen var Lindha med lite så himla roligt hade vi.
Gick hem runt 21-tiden för att jag skulle träffa Richard och kika på film med honom.
Vi kollade på Apartment 1303.
Sen hjälpte Richard mig med ett spel.
Så hade fullt upp igår, Skönt det istället för att sitta och glo. =)

Idag har jag varit på ett möte mellan 10:15 - 12. Gick bra!
Efter mötet var jag och handlade sedan var jag inom en runda hos Zandra
på en kopp kaffe och lite snack. Trevligt.

Ska ge mig iväg igen kl 17, för att då ska jag hämta ut en paket!
Under tiden ska jag sysselsätta mig med något här hemma.
Jag uppdaterar mera senare!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥