2012-02-11

2012年02月11日 - Sha!~

Nu har jag inte tänkt på bloggen igen.
Så dåligt utav mig. Men jag har annat som jag måste göra, sedan har jag lite bloggtorka.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Men kvällen är planerad. Fick en förfrågan av Ange, om en filmkväll. Sounds good!!~
Så ikväll blir det till att dra över till Ange och Mikael.
Vi ska kika film och äta lite gott. Ser fram emot det, ska bli trevligt.


Jaja, åt iallafall en god frukost i morse, en bra start på dagen! :D

Nu ska jag snart starta lite god musik och ställa mig och diska, där efter ta mig en liten lunch.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥