2012-02-18

2012年02月18日 - Saturday~

Kom nyss hem efter att jag har varit hos Zandra ett par dagar.
Var inte så kul att gå hem när det regnar så mycket.. men skönt att vara hemma nu iallafall.
Har Celine i knät, riktigt mysigt! Men skulle behöva klippa hennes klor igen.. :/
Sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart fixa något att äta.
Ska visa er sen vad jag shoppade i Karlskrona i torsdags när jag var där.
Chu~
Tog bilden bara för att jag hittade en Chipsbit som var lika stor som min datamus nästan ^_^ I know, no life ;)
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥