2012-02-04

2012年02月04日 - Partey~

Blev ingen mer uppdatering igår då jag kom hem från stan. Sorry sorry
Jag hade inte tid för att jag skulle göra mig i ordning och dra vidare på fest.
Lotta och jag köpte Thaibox och åt. Yum!~
Var hos Angie och Matchaz på förfest.
Det var så kallt hemma hos dem så vi fick tända en massa ljus och använda filtar!
Leopardmönstrad filt 
Bilder på lilla jag igår

Jag vet att jag ser trött ut på bilderna.. (men ni behöver inte påpeka det)

Runt 22-tiden drog jag mig ner mot stan för att jag skulle möta Lindha men de har redan hunnit en bit.
Stötte iallafall på bror Mikael som kom gåendes mot mig och skrämmde skiten ur mig.
Jag var inte berädd, trodde att det var en våldtäcksman.
Hah. Söte bror


Var först inom en runda på pubben PC och köpte mig en cider. Satt och snackade med Emma
som sedan fick halva min cider för att jag hade bråttom iväg på nästa fest.
Festen var hemma hos Ante, där systrarna Lindha och Zandra var på plats med Josefin m.flr.
Vi hade roligt och dansade och lite så, sedan var det en dryg tjej som bara ville 
lyssna på dansband men Rolandz var okej som jag valde. Hah ^_^
Efter ett tag drog vi ner till PC och därefter Puls.
Orkade inte vara där hela kvällen så jag fixade skjuts hem.
Var rätt besviken igår kväll.. var inställd på saker som inte blev som jag trodde.
Och jag är grymt besviken på en person, förstår inte hur man kan ljuga så bra.
Men nu vet jag vart du står, tack för att du visade det och att jag fick höra 
ifrån en annan om vem du egentligen är och hur du funkar. Idiot!
Finns gott om idioter.
Folk snackar skit hit o dit och det är ingen idé att man gör det för 
att sanningen kommer alltid fram.
What Goes Around Comes Around! Tänkt på det id'oter!

Nej nu får det vara nog en stund. Nu ska jag äta frukost! 
Lite sent på dagen.. men men ^_^
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥