2012-02-21

Fjärilar i magen~ ♥

Jag gillar känslan av fjärilar i magen.. när det bara pirrar!
Man blir så glad och varm i kroppen. Det är en härlig känsla.
Känns som om man vore nykär på nytt, men det är jag inte.
Har varit det ett tag. Men det ska alltid kännas som om man vore nykär i en om det ska 
vara äkta kärlek. Det ska liksom inte svalna av för då är det inte äkta.
Man ska känna det i hela sig, hela tiden.
Jag fick en sådan riktigt härlig känsla innan. Jag trodde att mina känslor hade svalnat
för den personen men det har dem inte, de har funnits där hela tiden, trotts att vi har varit
ifrån varandra i 2 månader snart. Knappt pratat. Inte träffats någon gång alls sedan
vi sågs sist. Men det är ändå samma känsla som är kvar där.
Jag ryser utav att tänka på honom, höra hans namn och att bara få ett sms av honom
gör mig helt pirrig, till och med så pirrig att man knappt vågar läsa smset då hans namn
dyker upp på displayen! Åh, jag älskar denna känslan! Detta är på riktigt! 
Har inte känt riktigt så här för en person på ett bra tag. 
Jag vet helt säkert att det är äkta för att jag känner det i hela mig.
Är så himla lycklig!~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥