2012-02-08

2012年02月08日 - Thai box~

Hej, nu är jag tillbaka efter nästan 2 dagars bloggpause eller vad man nu ska kalla det.
Har iallfall haft det bra och skönt.
Umgåtts med lite folk och bara chillat.
Idag har jag varit hos tandläkaren.
Usch, jag ogillar att det ska vara så dyrt att gå till tandläkaren :/
Unnade mig en Thaibox efter jag hade varit hos dem, yummi!~
Var inom en runda hos Lindha och hälsade på, hon bjöd på kaffe och kladdkaka.
Massa gott gott har det blivit idag ^_^
Och nu ska jag kolla på Death Note, äta lite gott och dricka tea!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥