2012-02-05

2012年02月05日 - Hi ~

Sov hos Zandra inatt och har inte kunnat blogga något för att hennes internet (3) suger!
Det var nersatt och man kan inte ens surfa in på Facebook eller Hotmail med det.
Så irriterande!
Nåja, nu är jag i alla fall hemma igen.

Funderar på vad man ska hitta på för kul eller mys denna söndagskväll!
Finns saker jag behöver göra och saker som jag är riktigt sugen på att göra.
Lägga sig i ett varmt bad kanske?
Det var ju ett tag sedan jag gjorde det (faktiskt dagen innan julafton), har inte hunnit
eller haft tid över, har varit full rulle eller har man varit riktigt seg eller deppig.

Har redan gått lite mer än en månad sedan något mycket tråkigt hände, det gjorde ont,
kändes som en fet smäll på käften så att man trillar omkull och får känna flera sparkar
i magen och ryggen och jag försöker att ta mig upp.
Livet är inte enkelt. Man kan få många nergångar som uppgångar,
och man måste som sagt uppleva det dåliga för att uppskatta det bra! :)
Men jag kan erkänna att jag var gladare och lyckligare för en månad sedan,
saknar den tiden, saknar oss.
Men världen trillar inte isär för det. Man måste kämpa för att komma någonstans,
och man ska undvika att lägga ner tid som tar energi och på sånt som aldrig kommer
till att komma. Don't waste time on something who will never come! - mitt motto.
Ja det finns en hel del att skriva ner.
Men då får jag nog skriva en bok om det istället för att detta inlägget blir för långt annars ;)

Nu ska jag fixa en kopp tea, för jag har redan hoppat i min OnePiece och gosat ner mig
i sängen med laptoppen!
Skriver mer sen.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥