2012-02-22

Goodnight~ ♥

Tänkte att jag ska slänga in ett snabbt inlägg innan jag kryper ner.
Har ju inte varit så mycket uppdatering idag.
Har varit med Zandra den mesta delen utav dagen idag.
Har bokat två möten och så har jag kollat på film med Zandra, vi såg Sex and the City 2.
När jag kom hem var det meningen att Angie och Matchaz skulle hälsa på
men de kommer i morgon bitti istället. Klockan åtta redan, så jag måste bums i säng nu så
att jag kommer upp och hinner vakna till innan de kommer! ^_^ tehe~
Godnatt!~
Chu~
Follow Nanaki Kaw 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥