2012-02-13

2012年02月13日 - Home again~

Kom hem för en timme sedan. Har varit på stan som sagt sedan var jag en runda
inom hos Zandra. Vi snackade lite och drack kaffe o så. Trevligt som alltid.
Hon är en viktig person i mitt liv och hon förstår mig. I love yuh sis!~  
Sitter just nu med en kopp tea och chillar med go musik.
Ska inte gör allt för mycket... Väntar på att Ange ska höra av sig så man kan dra
hem till henne och snacka lite "skit" ;)
Vet även att man har en bit choklad som väntar på en i kylskåpet! Yummi~
Jag har blivit b e r o e n d e. I love it!
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥