2012-02-12

2012年02月12日 - Just.. ~

Småbröderna gick nyss för att hinna med bussen hem. Så nu sitter jag ensam igen.
Vi har varit hos Zandra för att hon träffar inte dem så ofta heller.
Hon skulle jobba vid kl. 18 så vi gick hem till mig.
Vi har kollat på film, snackat, skrattat och så.. ja vi har haft allmänt trevligt och jag saknar
dem redan de små busarna. Hah.~
Tiden har bara sprungit iväg idag tycker jag. Dagen är snart över, 
och i morgon är det en ny dag och en ny vecka med massa nya händelser! =)
Just det!.. Idag fick jag ett samtal ifrån ett telefonjobb som jag sökte till flera gånger
förra året, så jag ska på möte på torsdag kväll! Så himla kul! :D

Nu ska jag chilla med en kopp tea och pyssla med lite arbete på datorn.
Chu~
Och nej.. jag bantar inte!
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥