2012-02-09

2012年02月09日 - Chillidill!~

Vaknade vid 7 idag, jag skojar inte.. hade sjukt ont i huvudet sedan stimmade Celine
runt och ville nog riva hela lägenheten.
Men jag har somnat om en gång och legat och dragit ett tag nu.
Snart ska jag hoppa i min Onepiece och bo i den hela dagen.
Idag står det lite packning på schemat. Ska även plocka i ordning här hemma med så att
man kommer hem till ett städat hem när man varit bortrest över helgen.
Blir även till att ta sig ett bad ikväll med, mysigt!
I morgon åker jag, tidigt. Jag ser verkligen fram emot detta och att man får
komma ifrån denna staden och min vardag lite =)

Men nu blir det frukost!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥