2012-02-10

2012年02月10日 - Friday!~

Jaha? Nu är det fredag igen. Veckorna går alldeles för fort tycker jag.
Men men.. Blev ett sent inlägg idag (har inte hunnit tidigare idag).
Har knappt varit hemma idag.. Varit med Zandra sedan i morse.
Blev inte så att jag åkte bort denna helgen.. för att jag ångrade mig (jag klarade inte av det)
och mer om det kan jag berätta om senare.
Är kvar i Ronneby över helgen och jag ska inte iväg.
Så vad händer ikväll?
Jo det blir ingen fest. Alla festar utom jag känns det som ;)
Blir en soft fredagskväll hemma med spel, film och massa tea!
Ja, så får det bli ^_^
Chu~

- och jag håller fortfarande på att repeat:a på samma låt som jag gjorde igår kväll.
Har fått den på hjärnan!
La upp den inlägget innan detta..

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥