2012-02-19

2012年02月19日 - Sunday~

Godkväll!
Har inte varit så mycket bra uppdatering här idag mer än musik och så.
Men det är faktiskt söndag idag, dagen som jag vill ta det lugnt och ladda batterierna
inför en ny vecka! =)
Så idag har jag bara varit hemma hela dagen. Gått runt i min mysdress och bara tagit det lugnt.
Trotts att dagen började en aning dåligt på grund av hemska sms man fick så
har jag ändå ett leende på läpparna ikväll!
Jag vet inte riktigt varför men.. alltid bäst att vara glad och försöka tänka på det positiva. =)
En falsk vän borta ur ens liv! Kan inte bli bättre! Tack och lov att man har de bra kvar! :D
Jag älskar er!

Har nyss njutit av en god middag jag slängde ihop med lite pasta, sås, kryddor och riven ost!
Yummi~
Ska nu ta mig en kopp tea och sätta mig i lugn och ro, kika runt lite på internet
och läsa & inspireras av mina favorit magasin!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥