2012-02-22

2012年02月22日 - Wednesday~

Hej allihopa!
Tyvärr har det inte hunnit bli någon uppdatering idag förrens nu.
Angie och Matchaz skulle komma till mig klockan åtta i morse som sagt.
Men jag försov mig och vaknade klockan tio.
Hade fått ett sms av Angie då. Som tur var var de inte sura eller nått för att jag sov länge 
för att de som ska måla om och så i deras lägenhet var försenade.
Angie och Matchaz kom till mig runt halv ett tiden.
Vi satt och pratade om allt möjligt och busade lite med Celine. Min prinsessa!
När de drog hem fastnade jag vid datorn någon timme.
Sen började jag med middagen.
Ska snart ta mig en kopp tea och gotta mig med efter maten. Tänkte att jag skulle vänta en
stund så att maten hinner sjunka. Blev riktigt mätt. Fast jag inte åt så mycket..
Så vad jag ska göra resten utan kvällen är nog chill framför datorn eller någon serie!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥