2012-02-22

Sökt Sommarjobb!~

Har suttit och skrivit CV:n och Personliga brev den mesta tiden av denna kvällen
och även skickat iväg dem i ansökningar.
Har sökt 2 jobb ikväll, fanns mycket jobb att välja på, ca 26 st.
Men de flesta krävde högre utbildningar och körkort.
Jag har ingenting utav det. Men jag hittade två i alla fall och jag har även sökt på
det nya cafét i parken som jag berättade om lite tidigare så jobb har jag sökt i alla fall.
Finns inte så mycket jobb att erbjuda här i Ronneby och ett 
B-körkort är nästan ett måste för jobb.
Fast jag var iaf på ett möte angående ett jobb förra veckan så får 
hålla tummarna att man får det.
Nu är det bara till att leta vidare lite till och invänta svar! ^_^
Jag har döljt annonserna för att jag vill hålla det mer hemligt så kanske det är större chans
att folk inte ansöker till samma annonser som jag! =)
Jag är inte egoistiskt.

Jag har bara inte fått sommarjobba2 hela år och då är det ju förståeligt 
att jag vill hålla det lite hemligt så att jag också kan få jobba. ^_^

Håll tummarna för mig sötnosar!~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥