2012-02-19

Svar till Anonym!


Hej du som inte vågar stå för vem du är!
Du verkar vara en sjuklig människa som inte vet vart du har dig själv.
Stå för vem du är istället för att kommentera anonymt ditt äckel!
Jag tog inte död på min förra katt, den hade en tumör och jag gjorde allt för
att rädda honom men det gick inte.
Så sluta säg nått du inte vet någonting om. Ta reda på fakta.
Du verkar inte ha ett eget liv som lägger dig i mitt och ska snoka i min blogg.
Sök hjälp snälla du. Och kommentera under ditt namn nästa gång om du vågar!


Du är egentligen inte anonym för mig, för jag vet vem du är..
Tycker att alla andra också borde få veta vad du är för sjuklig människa.
Sköt om dig tjejen! ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥