2012-02-02

2012年02月02日 - ! ~

Steg upp för någon timme sedan, sitter nu och äter frukost och dricker tea.
Förlåt för att jag inte uppdaterade mera igår, men jag var hemma sent i natt och
var riktigt trött så jag gick och la mig direkt.
Var först en runda hos Angie igår, vi drack Cappuccino och snackade lite.
Matchaz var inte hemma. I morgon ska vi kanske ha en liten fest hemma hos dem, ska bli kul! =)
Efter jag hade varit hos Angie gick jag ner till stan, mötte upp syster Lindha med Leila.
Vi gick in på Roypro, jag skulle hämta ut en paket.. som var min kära efterlängtade iPhone 4s!! :D
Hängde med Lindha hem. Zandra kom också inom en runda för att de skulle fixa lite
med sina datorer. Jag och Lindha kollade på en svensk film, som jag inte kommer ihåg
vad den hette men den var spännande och jag hann inte se klart den för att Zandra
och jag skulle åka. Zandra körde hem mig och så blev det sängen direkt, jag var sjukt trött.

Idag står det tvättning och städning på schemat!
Ska även öppna upp min iPhone och fixa med den, och göra en uppdatering på min
gamla mobil. Får jag tid över så blir det nog en promenad och sedan att ta sig ett bad ikväll!
Men nu måste jag påbörja städningen här hemma. (Jag uppdaterar mera sen!)
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥