2012-02-04

「One Year!~」4/2 2011 - 4/2 2012

Har gått ett helt år sedan jag flyttade hemifrån nu.
Kan inte fatta att tiden går så fort. Det har gått bra för mig detta året.
Jag har lärt känna många nya vänner och vuxit i uppgifterna eget ansvar när man är vuxen
och när man bor ensam. Visst det har funnit vissa tråkiga stunder, men man måste uppleva det
tråkiga för att uppleva det roliga till fullo! :)
Sånt är livet.

Jag minns vad glad jag blev när jag hade fått min lägenhetsnyckel! ^_^
arkiv bilder


Minns också hur glad jag blev när jag fick denna lampan (körsbärsträd, sakura)
som inflyttningspresent! Älskar den!
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥