2012-02-17

2012年02月17日 - Friday!~

Nu är det fredag igen! Underbart!
Var lite dålig uppdatering igår.. sorry sorry.
Men jag hade inte tid över. Var i Karlskrona med Kerstin.
Jag skulle till tandläkaren. Efter tandläkaren blev det shopping (Kan visa senare).
Vi lunchade även på Café Ankaret. Blev en Loka och räksmörgås för min del (och sallad).
När jag kom hem till Ronneby igen var kl 16 och jag gick hem till Zandra och inväntade tiden.
Kl 18 var jag på ett informationsmöte angående ett jobb.
Så får hoppas att man blir kontaktad via mail snart om jobbet! =)
"R" följde med mig dit för att jag inte hittade vägen dit och för att han ville hänga med. Hah.. ;)
När jag kom hem så var jag riktigt trött.. en liten gnällis.. hade sjukt ont i benen..
träningsvärk? Sträckt en muskel? Well.. det gjorde sjukt ont så jag gick och la mig för att
vila men råkade somna och sova bort hela kvällen och natten. Nice!

Zandra blev inringd av jobbet innan och fick hoppa in så hon kommer hem kl 21.
Under tiden hon är borta ska jag chilla och kanske kolla på någon film.
Håller just nu på med att diskdefragmentera min dator och gottar mig med tea.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥