2012-02-19

Jag älskar djur, skulle aldrig göra en fluga förnärd!


Här kommer en söt video med Celine för några dagar sedan då vet var dags för mat!^_^
Som ni kan se så är jag väldig kärleksfull mot henne, som ni också redan visste sedan innan
för att det är henne jag berättar om och snackar mycket om.
Som ni också kan höra så pratar jag mycket med henne i videon och är kärleksfull.
Tror inte att det är så många som pratar med sin katt precis..
jag och Celine brukar ha riktiga diskutioner här hemma ;)
Så den anonyma jäkeln bara hittar på skit, för att den är inte bättre själv och inget liv.
Jag har aldrig skadat ett djur, jag är mycket känd för att ta väl hand om djur som mått
dåligt och så. Jag är en riktigt djurvän!~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥