2012-02-12

2012年02月12日 - Back home~

Nu är jag hemma igen. Har haft en trevlig kväll hemma hos Ange och Mikael.
Vi åt god mat, kollade på film, drack tea och hade sjukt roligt.
Min humor är inte alltid att leka med, men de fick sig massa goda skratt
och jag fick självklart det av dem också. Hah~
Måste göras om!
Smsade en hel del med min fina vän Angie, åh vad jag älskar den tjejen. 
Hon finns för mig när jag behöver och jag för henne. 
Hon får verkligen mig till att vara gladare och tänka mer positivt. Be strong and Stay strong!~

Nu är det mitt i natten och jag har inte tänkt att gå och lägga mig på ett tag för att det
är ju helg nu och då kan man vara uppe lite längre.
Så ska spendera en del av natten med spel och film!   
Innan det blir dags att lägga sig för att sova! =)
Mys med en liten Basse
Follow Nanaki Kaw  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥