2012-02-17

Death Note (The Trilogy)~

- En strid mellan världens 2 största hjärnor som börjar när 
Light Yagami finner Death Note, en anteckningsbok med kraften att döda.
Han beslutar att befria världen från brottslingar..


Har börjat att kolla på Death Note, och jag älskar det!
Har både skrattat och gråtit åt serien. Har bara hunnit se första filmen.
Väntar med att se nästa när jag är ensam. Vill se i lugn och ro så att jag hänger med
vad som händer i filmen. Annars blir det bara att man sitter och snacka och missar det mesta. ^_^
När jag har kollat klart på denna ska jag ge mig in på att kolla på Animen också!~
Follow Nanaki Kaw


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥