2012-02-23

2012年02月23日 - Thursday~

Godkväll!
Jag hoppas att ni har haft en bra dag.
Det har jag haft, bortsett ifrån att jag har haft ont i huvudet hela dagen.
Min dag har bestått utav att jag har sovit bort nästan halva dagen.. sov till klockan tolv.
Var hos min bror Mikael nu ikväll och umgicks med honom.
Vi drack massa kaffe och spelade SAW, hah.
^_^ Spelet var kul.
Blev ett riktigt samarbete så vi kom långt tills vi tröttnade för att det blev så svårt och drygt sen efter ett tag.
Har spelat lite andra spel också och haft det allmänt trevligt. Tack för kvällen bror!
Nu är jag hemma och funderar på vad man skulle kunna hitta på ikväll.
Är inte speciellt trött efter allt kaffe man har druckit..
Får se om man hittar på något kuuuuwl!~
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥