2012-04-07

2012年04月07日 - Fuck this..

Godmorgon, godmiddag!
Sitter just nu och gottar mig med en kopp tea och påskgodis.
Tröstäter lite för att MSA inte funkar! - What the hell is going on Nexon!?
Jag avlider en stund snart tror jag. Är beroende av det spelet..
det känns som om man är tvungen att vara utan tea en hel dag. Fruktansvärt!
Finns inget värre än att vara utan det man är beroende av.
Inte kul att vakna upp en morgon och upptäcka att MSA is gone? >.<
Hoppas det är tillbaka snart annars går jag och lägger mig.
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥