2012-04-17

2012年04月17日 - !~

Vaknade nu vid nio. Känner mig riktigt seg och trött i hela kroppen.
Ute är det inget vidare fint, visst solen är framme men det är alldeles blött i gräsmattan
och på asfalten, läste på Facebook att några möttes av snöoväder för två timmar sedan.
Usch säger jag bara! Jag vill ha sommar nu, eller åtminstone vår!
Verkar inte bli någon sommar alls i år.
Klimatet känns helt förändrat.
Jag blir alltid så trött när det är dystert väder, vem blir inte det liksom?
Sommaren är den bästa årstiden, då kan man göra så mycket.


Förra året den 17 April grillade jag med Zandra och Linn i Karlsnäs och vädret var underbart!
Bild lånad av Linn
Ge mig Sommar nu!!~

Nåja, måste snart kila. Ska på möte klockan elva.
Uppdaterar mera sen.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥